2.4 C
Zvornik
27. април 2024.

Osvrt na jesenji dio prvenstva u fudbalskim ligama: Nadmoćne fudbalerke Drine, podbacila muška ekipa; Budućnost i Tabanci blistali

Završen je jesenji dio prvenstva u fudbalskim ligama Republike Srpske. Fudbalerke Drine, osvojile su ubjedljivo prvo mjesto u Prvoj ligi Republike Srpske, sa velikim izgledima da se vrate u Premijer ligu BiH. Mnogo više se očekivalo od muške ekipe Drine u Prvoj ligi, koja je tek pobjedama u poslednja dva kola popravila utisak i plasman.

Blastala je ekipa Budućnosti iz Pilice, koja je prva presjekla vrpcu na drugoligaškom Istoku.Veoma uspješni, bili su i fudbaleri Tabanaca, koji su osvojli drugo mjesto u Regonalnoj ligi grupa Istok.

U Područnoj ligi, grupa Birač, Branjevo je bilo najupsješnije od zvorničkih ekipa i osvojilo treće mjesto.

Fudbalerke Drine, nakon napuštanja Premijer lige, uspješno su nastavile takmičenje u Prvoj ligi Republike Srpske.One su ubjedljivo osvojile prvo mjesto sa 15 boodva.Postigle su svih pet pobjeda, bez ijednog poraza i nerješenog rezulata .Gol razlika je 20:4.Po četiri gola postigle su Marija Janjić i Nina Jevrić, a po tri Zorana Stankić i Marina Vidović.Ovaj klub od osnivanja uspješno vode treneri Goran Petrović i Zoran Tomić. Muška ekipa Drine, osvojila je 19 bodova i u grupi sa Slavijom, Borcem i Slogom djeli od devetog do 12 mjesta.Zbog najslabije gol razlike u odnosu na ovu četvorku, Zvorničani su na kraju jesenje polusezone na 12. mjestu.Počelo je pobjedom nad Ljubuškim i remijem u Janji.Pobjeđen je i jesenji prvak ekipa Rudar Prijedora, a onda je nastupio period loših igara i rezultata.Doživljen je šokantan poraz od Kozare u Zvorniku a nastavilo se sa porazima u gostima od Sloge, Modriče i Slavije.U Međuvremenu je sedam puta Drina igrala nerješeno, gdje su izgubljeni mnogi bodovi.

Zbog slabih rezultata došlo je do smjene trenera Mila Malanovića, što je doprinjelo da se u zadnja tri kola osvoji sedam bodova uz značajan remi protiv favorizovanog Leotara u gostima.Utisak i plasman je popravljen pobjedama nad Borcem iz Kozarskse Dubice u Zvorniku i nad Jedinstvom u gostima, kada je na klupi kao trener sjedio Miodrag Jevtić.

Zvorničani su postigli 18 a primili 20 golova.Najbolji strijelac ekipe, a rekli bismo i igrač bio je Novica Marković sa 5 golova.Među boljim igračima bili su i Aleksadar Ilić, Aleksandar Kikić,Dimitrije Tvrdišić i golman Dalibor Drakulić.

Novica Markovic

Šanse za sam vrh su izgubljene, ali ako se zadrži ovaj igrački kadar i rješi pitanje trenera, Drina bi na proljeće mogla da se bori za neko mjesto pri samom vrhu tabele.

Fudbaleri Budućnosti iz Pilice, zablistali su u Drugoj ligi, grupa Istok, osvajanjem prvog mjesta.Piličani su osvojili 30 bodova sa 10 pobjeda, pet poraza i nijednim nerješenim rezultatom.Ovo je rezultat dugogodišnjeg igranja u istom sastavu sa dobrom organizcijom kluba.Najbolji strijelac ekipe je Dragan Vasiljević sa osam golova, a četiri je postigao štoper Rade Lukić.

U Regionalnoj ligi, grupa istok, odličan rezultat postigla je ekipa Tabanaca, osvajenjem drugog mjesta na tabeli.Uz Slogu iz Gornjeg Crnjelova, koja je ubjedljivo prva, Tabančani su odmakli šest odnosno sedam bodova ekipama Trnovice i Podrinja. Ekipa je dobro vođena sa klupe od strane trenera Vidoja Đurića.Ton igri Tabanaca daju kapiten Siniša Milić, Bojan Stevanović kao najboqi strijelac sa 8 golova i Jovan Tanacković, koji je postogao 4 gola.Jedinstvo iz Lokanja će se sa 17 bodova boriti za opstanak, a čini se da je ekipa Čelopeka sa svega šest bodova već otpisana iz ovog ranga takmičenja.

FK Tabanci 1

U Područnoj ligi, grupa Birač, na prvom mjestu su Polet iz Kravice i Birač iz Dervente sa po 22 boda.Najbolje plasirana zvornička ekipa je Branjevo sa 19 bodova na trećem mjestu.Neprijatno su iznenadili fudbaleri Radničkog iz Karakaja jer su na poslednjem mjestu. Dobra vijest je da je da je ovaj klub nakon prestanka sa radom i napuštanja takmičenja oživio i nastavio takmičenje od poslednjeg ranga.                                         D